Chcąc usprawnić działanie swojego sklepu internetowego WooCommerce potrzebujesz odpowiednich narzędzi. Narzędzi, które pozwolą Ci na sprawne uporządkowanie danych o Twoich towarach, usługach, czy kontrahentach, a także usprawnią operowanie dokumentami handlowymi. Takie możliwości da Ci system Subiekt GT.
Czego potrzebujesz, żeby wykorzystać funkcje Subiekt GT? Jeżeli nawiążesz współprace z Idea-Team otrzymasz od nas wszystkie najważniejsze informacje na ten temat. Wyjaśnimy Ci, jak dokładnie działa to rozszerzenie, w czym Ci pomoże oraz zintegrujemy je z Twoim sklepem.
Czym jest Subiekt GT?
System Subiekt GT jest nowoczesnym rozwiązaniem magazynowo-handlowym, który powstał z myślą o przedsiębiorcach rozbudowujących swój biznes. Pozwala on sprawnie zarządzać towarami i danymi związanymi z płatnościami, obsługiwać zamówienia Twoich klientów, czy tworzyć kartoteki kontrahentów.
Interfejs w Subiekt GT sprawia, że system jest bardzo ergonomiczny i prosty w obsłudze, nawet dla początkujących użytkowników. Subiekt GT charakteryzuje się też wszechstronnym zastosowaniem i możliwością konfiguracji. Dzięki temu z łatwością dostosujesz go do profilu swojej działalności.
Głównym zastosowaniem Subiekt GT jest obsługa dokumentów sprzedaży i zakupu, dokumentów magazynowych, zamówień oraz tworzenie kartotek. System wykorzystuje mechanizmy, które pozwolą Ci np. szybko wypełnić faktury lub dodać specyfikację towarową. Ponadto do dyspozycji będziesz miał ponad 200 rodzajów wzorców do wydruku graficznego oraz tekstowego.


Integracja sklepu internetowego WooCommerce z Subiekt GT
Zlecając nam integrację Twojego sklepu internetowego WooCommerce z Subiekt GT, decydujesz się na zautomatyzowanie szeregu procesów. Dzięki temu zaoszczędzisz dużo cennego czasu i usprawnisz działanie swojego e-biznesu.
Wymiana danych między Twoim sklepem a Subiekt GT jest jednym z efektów połączenia obu elementów. Jeżeli Twoja firma korzysta już z tego systemu, to po integracji Subiekt GT prześle informacje np. o produktach na stronę sklepu. Ta funkcja działa też w drugą stronę – system automatycznie zaimportuje potrzebne dane o towarach z Twojego sklepu Woocommerce. Wymianie podlegają takie dane, jak ceny produktów, ich specyfikacje, a nawet stan magazynowy.
Subiekt GT ma również funkcję automatycznego pobierania zamówienia z Twojego sklepu oraz wysyłania klientowi dokumentu sprzedażowego, który informuje go o zakończeniu tego zamówienia. Jednocześnie ten sam dokument zostanie dostarczony w formacie PDF do Ciebie.
Pamiętaj! Cały czas masz kontrolę nad procesem importu i eksportu danych. Ty decydujesz, które informacje mają być przesłane, a które nie.

POZOSTAŁE FUNKCJE SUBIEKT GT
Obsługa dokumentów sprzedaży i zakupu w Subiekt GT
Zarówno Ty, jak i pracownicy Twojego sklep internetowego poświęcacie wiele czasu na przygotowanie dokumentów sprzedaży i zakupu. Zaoszczędzisz go wykorzystując funkcje zawarte w Subiekt GT. System jest w stanie obsłużyć podstawowe typy dokumentów, jak:
- faktury sprzedaży i zakupu,
- rachunki sprzedaży i zakupu,
- paragony,
- paragony imienne,
- faktury detaliczne na podstawie paragonów i inne.
Poza szybkim wypełnianiem dokumentów, Subiekt GT umożliwi Ci obsługę handlu międzynarodowego. W tym celu wykorzystaj rozwiązanie do wystawiania dokumentów w różnych walutach. Dzięki mechanizmowi InsMail, który pobiera aktualne kursy walut, zrobisz to błyskawicznie.
Będziesz też w stanie ustalić, czy wystawione przez Ciebie dokumenty pozwolą wydać Twój towar z magazynu od razu, czy w innym terminie. Ponadto w opcjach Subiekt GT uwzględniono możliwość ustawiania kolejność wydawania towarów ze względu na określone kryteria np. wg terminów ważności produktów, czy metod FIFO(First In, First Out ) i LIFO(Last In, First Out).
Obsługa dokumentów sprzedaży i zakupu w Subiekt GT pozwali Ci na znacznie więcej. Wśród możliwości systemu znajdziesz m.in. automatyczne wyliczanie podatku VAT, obsługę przedpłat, czy ustawianie rabatów zakupowych ze wglądu na ustalone przez Ciebie kryteria.
Obsługa magazynu z Subiekt GT
Ciągłe monitorowanie stanu Twojego magazynu jest konieczne, gdy chcesz zapewniać swoim klientom stałą dostawę oferowanych przez Ciebie produktów. Uwzględnianie każdej zmiany związanej z ruchem towarów jest czasochłonne. Dzięki Subiekt GT będziesz w stanie na bieżąco i sprawnie sprawdzać, czy nie masz braków w asortymencie.
Ewidencjonowania ruchu towarów w Twoim magazynie to jedno z podstawowych zastosowań Subiekt GT. Za każdym razem, gdy Twój klient zdecyduje się na zakupienie Twoich produktów, fakt ten automatycznie jest uwzględniany przez system. To samo tyczy się sytuacji, gdy uzupełniasz towar w magazynie. Cały czas masz wgląd do stanu swojego asortymentu.
Oprócz tego, z łatwością przeprowadzisz też inwentaryzację. Do wyboru masz dwie opcje: inwentaryzację pełną i uproszczoną. Jeżeli chcesz wykorzystać pierwszy wariant i przy okazji oszczędzić czas, to Subiekt GT Ci to umożliwi. Wystarczy, że dasz swoim pracownikom dostęp do systemu, a skutecznie przeprowadzisz pełną inwentaryzację. Następnie, na podstawie zebranych danych wprowadzony zostanie automatyczny przychód i rozchód towarów.
Obsługa kartotek w Subiekt GT
Kartoteki w Subiekt GT pozwolą Ci na efektywne grupowanie zebranych przez Ciebie danych o Twoim asortymencie, czy kontrahentach. Przydadzą Ci się to podczas wypełniania dokumentów handlowych. Unikniesz w ten sposób konieczności powtórnego wpisywania tych samych informacji. Zawartość kartotek wykorzystasz też przy integracji ze sklepem internetowym.
Oprócz wprowadzenia podstawowych danych o asortymencie Twojego sklepu, będziesz też w stanie określić czy informacje dotyczą produktu, usługi czy opakowania. Dodatkowo jesteś w stanie stworzyć komplety ze składników, które chcesz sprzedawać oraz zdefiniować rożne stawki VAT przy zakupie i sprzedaży.
Stworzenie kartoteki dla Twoich kontrahentów odbywa się w podobny sposób. Po wpisaniu danych kontaktowych możesz ich również przydzielić do określonych grup np. dostawców i odbiorców oraz podzielić ich na firmy i osoby. Dostosujesz do nich też określone parametry, jak rabaty, lub płatności, a także przypiszesz im indywidualne cechy, które ułatwią Ci ich rozpoznanie.
Subiekt GT, dzięki wykorzystaniu kartotek sprawia, że zarządzanie danymi jest jeszcze prostsze. Musisz tylko raz wprowadzić interesujące Cię informacje, a będziesz miał pewność, że będą zapisane na stałe.
NAWIĄŻ WSPÓŁPRACĘ Z IDEA TEAM
Czy oczekujesz sprawnej integracji Twojego sklepu internetowego WooCommerce z Subiekt GT? Zdaj się na specjalistów z Idea Team – skontaktuj się z nami.
Stwórz sklep internetowy na własnych zasadach – skorzystaj z darmowej konsultacji.