Medestetic

Gabinet Medycyny Estetycznej Medestetic specjalizuje się w przeprowadzaniu nieinwazyjnych zabiegów odmładzania skóry.

Współpraca opierała się na stworzeniu strony internetowej o unikalnym wyglądzie, z wykorzystaniem technologii RWD. Dzięki temu witryna jest dopasowana do ekranów wszystkich urządzeń. Ponadto prowadzone są działania marketingowe w Google AdWords oraz na Facebooku.

TECHNOLOGIE

  • css3
  • html5
  • google adwords
  • wordpress
  • mysql

Zakres zrealizowanych prac:

  • Zaprojektowanie intuicyjnego i dedykowanego designu w technologii RWD,
  • Przeprowadzenie optymalizacji SEO,
  • Stworzenie kampanii reklamowej w Google AdWords,
  • Prowadzenie firmowej strony na Facebooku.

CASE STUDY

Cele i Założenia:

1. Poprawa wizerunku firmy w sieci,

2. Zwiększenie liczby wejść organicznych na stronę,

3. Zwiększenie liczby wizyt w gabinecie.

Strategia:

Pierwszym krokiem, w realizacji zamierzonych celów, było stworzenie nowej strony internetowej. Chcąc zapewnić, jak najlepszy efekt, zaproponowaliśmy rozwiązanie dedykowane. Witryna otrzymała unikalny design, pozwalający Partnerowi na wyróżnienie się wśród konkurencji. Dodatkowo wykorzystaliśmy technologię RWD, która umożliwia wyświetlanie strony na wszystkich urządzeniach, bez strat w jej wyglądzie.

Przez całe czas przykładaliśmy uwagę do tego, aby strona była odpowiednio przystosowana pod kątem SEO. Sprowadzało się to m.in. do tworzenia przyjaznych adresów URL podstron czy optymalizacji treści oraz grafik.

Chcąc zapewnić Partnerowi lepszą komunikację z klientami, wdrożyliśmy rozwiązanie, które to ułatwi. Funkcjonalność pozwala osobom zainteresowanym ofertą na sprawne zamówienie rozmowy telefonicznej. Klient, po wprowadzeniu swojego numeru kontaktowego, jest następnie łączony przez system z Partnerem.

W ramach współpracy, rozpoczęliśmy także kampanię reklamową w Google AdWords, z naciskiem na kampanię w sieci wyszukiwania. Dla uzyskania jak najlepszych efektów, zastosowaliśmy szereg dostępnych rozszerzeń. Były to m.in. rozszerzenia cen, linków do podstron, czy objaśnień. Dzięki nim w reklamach były zawarte dodatkowe informacje, istotne dla potencjalnych klientów.

Chcąc dalej budować markę Partnera, podjęliśmy się również prowadzenia jego oficjalnej strony na Facebooku. Zadanie sprowadzało się do tworzenia unikalnych grafik oraz treści, zachęcających do skorzystania z oferty gabinetu.