Duber Bridal Fashion

Duber Bridal Fashion to rodzinna firma z wieloletnią tradycją i doświadczeniem w szyciu sukien ślubnych.

Ze względu na charakter projektu, konieczne było stworzenie dedykowanych funkcjonalności na nową stronę internetową Partnera. W efekcie zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy unikalny system filtrowania oraz wyszukiwania sukien ślubnych. Ponadto stworzyliśmy podstrony dla każdego salonu firmowego Duber.

TECHNOLOGIE

  • css3
  • html5
  • wordpress
  • mysql

Zakres zrealizowanych prac:

  • Unikalna szata graficzna stworzona w technologii RWD,
  • Zaprojektowanie dedykowanej funkcji do filtrowania, według wytycznych Partnera,
  • Możliwość wprowadzenia wielu wersji językowych,
  • Stworzenie osobnych widoków dla każdego salonu firmowego,
  • Wdrożenie modułu blogowego.

CASE STUDY

Cele i Założenia:

1. Stworzenie nowego wyglądu dla strony internetowej,

2. Usprawnienie dokonywania wyboru sukni,

3. Zwiększenie liczby zamówień.

 

Strategia:

Biorąc pod uwagę wcześniej ustalone wytyczne oraz sugestie Partnera, zaprojektowaliśmy stronę internetową z w pełni dedykowanym designem. Kolorystyka oraz układ graficzny witryny zostały dobrane tak, aby pasowały do branży, a jednocześnie zachowały unikalny charakter. Dodatkowo wykorzystaliśmy technologię RWD, aby strona była przejrzysta niezależnie od rozdzielczości ekranu urządzenia.

Współpraca zakładała też wdrożenie rozwiązania, służącego do filtrowania sukien ślubnych według określonych kryteriów, jak kolekcja, czy typ. Dostępne funkcjonalności nie spełniały wymagań Partnera, dlatego rozszerzenie zostało zaprojektowane przez nas od podstaw. Dodatkowo, wdrożyliśmy możliwość udostępniania przez klientów poszczególnych sukien, za pomocą wiadomości e-mail lub social mediów.

W celu zwiększenia liczby zamówień, rozpoczęliśmy kampanię reklamową Google AdWords w sieci wyszukiwania. Aby skuteczniej dotrzeć do potencjalnych klientów, zastosowaliśmy rozszerzenia dla reklam tekstowych, udostępnionych przez Google. Kampania jest cały czas optymalizowana, a jej wyniki monitorowane dzięki Google Analytics.