Glutamina24.pl

Glutamina24 to sklep internetowy oferujący odżywki i suplementy diety dla sportowców.

W ramach współpracy, wykonaliśmy kompleksowe wdrożenie sklepu, połączone z działaniami SEO oraz optymalizacją sprzedaży. Całość została oparta o intuicyjny design, przystosowany do dokonywania zakupów zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.

glutamina desktop

TECHNOLOGIE

  • css3
  • html5
  • php
  • wordpress
  • google adwords

Zakres zrealizowanych prac:

  • Intuicyjny projekt graficzny w technologi RWD,
  • Kreacja unikalnych opisów produktów w sklepie,
  • Import produktów do sklepu,
  • Integracja z systemem płatności PayU,
  • Kompleksowe działania optymalizacyjne SEO,
  • Integracja z serwisem Opineo.pl,
  • Optymalizacja procesu zamówienia,
  • Stworzenie modułu blogowego,
  • Integracja dwustronna z systemem rozliczeniowo magazynowym Subiekt GT,
  • Wdrożenie systemu punktów lojalnościowych,
glutamina smartfon

CASE STUDY

Cele i Założenia:

1. Zwiększenie ruchu organicznego

2. Poprawa współczynnika konwersji e-commerce

3. Zwiększenie liczby zamówień

Strategia:

W celu realizacji założonych celów podjęliśmy dwie równoległe kampanie: SEO oraz PPC w Google AdWords. Mając na uwadze jedne z kluczowych czynników wpływających zarówno na pozycjonowanie sklepu, jak i ranking reklamy w Google AdWords, przeprowadzone zostały dodatkowe działania mające przyspieszyć działanie sklepu (migracja na nowy serwer, optymalizacja kodu źródłowego).

Kampania SEO On-Page zakładała stworzenie unikalnych opisów kategorii, kluczowych produktów, optymalizacja struktury i meta tagów. Z kolei Off-Page miała się opierać na sukcesywnym pozyskiwaniu zdywersyfikowanych i wartościowych linków.

W ramach poprawy współczynnika konwersji e-commerce przeprowadzona została analiza procesu zakupowego. W kodzie sklepu wdrożony został kod Hotjar monitorujący zachowania użytkowników. Na podstawie analizy wprowadzone zostały zmiany, które zdecydowanie wpłynęły na zwiększenie metryki.

Działania w Google AdWords zostały skierowane na sieć wyszukiwania (reklamy tekstowe, dynamiczne, remarketing) oraz sieć reklamową (reklamy graficzne kierowane na zdefiniowane grupy odbiorców, remarketing). Z uwagi na restrykcyjną politykę Google, planowane kampanie przeszły surową moderację. Głównym, i cieszącym się najwyższą skutecznością, kanałem reklamowym jest (wciąż trwająca) kampania w Google Shopping. W celu jej uruchomienia wyodrębnionych zostało 10 plików danych. Po spełnieniu wymogów ilościowych uruchomione zostały dodatkowe kampanie remarketingowe w sieci wyszukiwania osiągające o 60% lepsze wyniki.

Efekty:

Zwiększenie ruchu organicznego (YoY):

310%

Zwiększenie liczby fraz w TOP10 Google:

508%

Poprawa współczynnika konwersji e-commerce:

30%

Zwiększenie liczby transakcji:

120%