Glutamina24 to sklep internetowy oferujący odżywki i suplementy diety dla sportowców.
W ramach współpracy, wykonaliśmy kompleksowe wdrożenie sklepu, połączone z działaniami SEO oraz optymalizacją sprzedaży. Całość została oparta o intuicyjny design, przystosowany do dokonywania zakupów zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.

TECHNOLOGIE
Zakres zrealizowanych prac:
- Intuicyjny projekt graficzny w technologi RWD,
- Kreacja unikalnych opisów produktów w sklepie,
- Import produktów do sklepu,
- Integracja z systemem płatności PayU,
- Kompleksowe działania optymalizacyjne SEO,
- Integracja z serwisem Opineo.pl,
- Optymalizacja procesu zamówienia,
- Stworzenie modułu blogowego,
- Integracja dwustronna z systemem rozliczeniowo magazynowym Subiekt GT,
- Wdrożenie systemu punktów lojalnościowych,

CASE STUDY
Cele i Założenia:
1. Zwiększenie ruchu organicznego
2. Poprawa współczynnika konwersji e-commerce
3. Zwiększenie liczby zamówień
Strategia:
W celu realizacji założonych celów podjęliśmy dwie równoległe kampanie: SEO oraz PPC w Google AdWords. Mając na uwadze jedne z kluczowych czynników wpływających zarówno na pozycjonowanie sklepu, jak i ranking reklamy w Google AdWords, przeprowadzone zostały dodatkowe działania mające przyspieszyć działanie sklepu (migracja na nowy serwer, optymalizacja kodu źródłowego).
Kampania SEO On-Page zakładała stworzenie unikalnych opisów kategorii, kluczowych produktów, optymalizacja struktury i meta tagów. Z kolei Off-Page miała się opierać na sukcesywnym pozyskiwaniu zdywersyfikowanych i wartościowych linków.
W ramach poprawy współczynnika konwersji e-commerce przeprowadzona została analiza procesu zakupowego. W kodzie sklepu wdrożony został kod Hotjar monitorujący zachowania użytkowników. Na podstawie analizy wprowadzone zostały zmiany, które zdecydowanie wpłynęły na zwiększenie metryki.
Działania w Google AdWords zostały skierowane na sieć wyszukiwania (reklamy tekstowe, dynamiczne, remarketing) oraz sieć reklamową (reklamy graficzne kierowane na zdefiniowane grupy odbiorców, remarketing). Z uwagi na restrykcyjną politykę Google, planowane kampanie przeszły surową moderację. Głównym, i cieszącym się najwyższą skutecznością, kanałem reklamowym jest (wciąż trwająca) kampania w Google Shopping. W celu jej uruchomienia wyodrębnionych zostało 10 plików danych. Po spełnieniu wymogów ilościowych uruchomione zostały dodatkowe kampanie remarketingowe w sieci wyszukiwania osiągające o 60% lepsze wyniki.
Efekty:
Zwiększenie ruchu organicznego (YoY):
310%
Zwiększenie liczby fraz w TOP10 Google:
508%
Poprawa współczynnika konwersji e-commerce:
30%
Zwiększenie liczby transakcji:
120%