REALIZACJE

Glutamina24 to sklep internetowy oferujący odżywki i suplementy diety dla sportowców

W ramach współpracy wykonaliśmy kompleksowe wdrożenie sklepu, działania SEO, jak również optymalizację procesu sprzedażowego. Całość została oparta o klasyczną i intuicyjną szatę graficzną w technologii RWD, dzięki której klienci sklepu internetowego mogą dokonywać zakupów zarówno na komputerach, jak i smartfonach czy tabletach. Sklep został zintegrowany z popularną platformą płatności online PayU.

kampanie adwords

Zakres zrealizowanych prac:

  • Intuicyjny projekt graficzny w technologi RWD
  • Kreacja unikalnych opisów produktów w sklepie
  • Import produktów do sklepu
  • Integracja z systemem płatności PayU
  • Kompleksowe działania optymalizacyjne SEO
  • Integracja z serwisem Opineo.pl
  • Optymalizacja procesu zamówienia
  • Stworzenie modułu blogowego
  • Integracja dwustronna z systemem rozliczeniowo magazynowym Subiekt GT
  • System Punktów

CASE STUDY

Cele i założenia:

1. Zwiększenie ruchu organicznego

2. Poprawa współczynnika konwersji e-commerce

3. Zwiększenie liczby transakcji

Strategia:

W celu realizacji założonych celów podjęliśmy 2 równoległe kampanie: SEO oraz PPC w Google AdWords. Mając na uwadze jedne z kluczowych czynników wpływających zarówno na pozycjonowanie sklepu, jak i ranking reklamy w Google AdWords przeprowadzone zostały dodatkowe działania mające przyspieszyć działanie sklepu (migracja na nowy serwer, optymalizacja kodu źródłowego).

Kampania SEO On-Page zakładała stworzenie unikalnych opisów kategorii, kluczowych produktów, optymalizacja struktury i meta tagów. Z kolei Off-Page zakładała sukcesywne pozyskiwanie zdywersyfikowanych i wartościowych linków.

W ramach poprawy współczynnika konwersji e-commerce przeprowadzona zostałą analiza procesu zakupowego. W kodzie sklepu wdrożony został kod Hotjar monitorujący zachowania użytkowników. Na podstawie analizy wprowadzone zostały zmiany, które zdecydowanie wpłynęły na zwiększenie metryki.

Działania w Google AdWords zostały skierowane na sieć wyszukiwania (reklamy tekstowe, dynamiczne, remarketing) oraz sieć reklamową (reklamy graficzne kierowane na zdefiniowane grupy odbiorców, remarketing). Z uwagi na restrykcyjną politykę Google, planowane kampanie przeszły surową moderację. Głównym, i cieszącym się najwyższą skutecznością, kanałem reklamowym jest (wciąż trwająca) kampania w Google Shopping. W celu jej uruchomienia wyodrębnionych zostało 10 plików danych. Po spełnieniu wymogów ilościowych uruchomione zostały dodatkowe kampanie remarketingowe w sieci wyszukiwania osiągające o 60% lepsze wyniki.

Efekty (YoY):

Zwiększenie ruchu organicznego:

310%

Zwiększenie liczby fraz w TOP10 Google:

508%

Poprawa współczynnika konwersji e-commerce:

30%

Zwiększenie liczby transakcji:

120%

ZAUFALI NAM

logo novita s.a. logo persa logo vitamin shop logo glutamina24
logo farm market logo pado24 logo zacisze park
Patryk Hołody - Strategy Director

WYBIERZ NAS

Patryk Hołody

Jestem do dyspozycji! Zadzwoń a na pewno wspólnie znajdziemy rozwiązanie.

Tel530 098 000

Emailkontakt@idea-team.pl