Pozycjonowanie stron i optymalizacja SEO

Zadbaj o najwyższe pozycje w Google!


DARMOWA WYCENA

Optymalizacja SEO i pozycjonowanie

Pozycjonowanie i optymalizacja to dziś jedna z popularniejszych metod reklamy internetowej. Właściciele sklepów i stron starają się zaistnieć w internecie na jak najwyższym miejscu w wyszukiwarkach. Wszelkie działania SEO powinny prowadzić do tego, że klientowi, po wpisaniu przez niego odpowiedniej frazy, pokaże się właśnie Twoja strona. SEO (Search Engine Optimalization) to kompleks działań optymalizacyjnych, których celem jest poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Ich poprawa wpłynie na zwiększenie ruchu oraz sprzedaży. Takie praktyki można podzielić na dwie grupy: On-Page SEO i Off-Page SEO. Twoim celem powinno być to, by znaleźć się możliwie na najwyższej pozycji dla jak największej ilość haseł wyszukiwanych przez użytkowników. To zwiększy liczbę Twoich klientów. Oczywiście musisz też zadbać o dobre opinie oraz o to, aby tych klientów utrzymać.

  • Działania On-Page polegają na ustaleniu i wdrożeniu odpowiedniej struktury i budowy strony, łatwej nawigacji, stworzeniu jakościowych treści oraz zadbaniu o szybkie wczytywanie strony
  • Działania Off-Page to budowa zdywersyfikowanej i dobrej jakościowo struktury linków zewnętrznych, które poprowadzą do Twojej strony internetowej

DARMOWA WYCENA

Optymalizacja stron internetowych

Optymalizacja, czyli SEO (ang. Search Engine Marketing) to wymagający element, bez którego skuteczne pozycjonowanie stron internetowych byłoby niemożliwe. Optymalizacja strony niesie za sobą 3 główne korzyści:

  1. Twoja strona będzie bardziej użyteczna i przyjazna dla klientów.
  2. Algorytm wyszukiwarki docenia takie działania, dzięki czemu uzyskasz wyższe pozycje w rankingu Google.
  3. Gdy masz zamiar reklamować się w Google AdWords, optymalizacja wpłynie pozytywnie na tzw. Wynik Jakości - Twoje reklamy będą tańsze i skuteczniejsze.

O jakie działania należy zadbać w ramach SEO?

  1. Użyteczność strony dla klientów - dzięki odpowiedniej strukturze i nawigacji odnajdą oni to co ich internesuje. Realizacja Twoich celów marketingowych stanie się skuteczniejsza i szybsza.
  2. Wartościowe treści - to właśnie one mogą przekonać użytkownika do wyboru właśnie Twojej oferty. Ponadto należy zadbać o unikalność tekstów. Te skopiowane z innych stron są negatywnie oceniane przez roboty Google i niekorzystnie wpływają na pozycję strony w wyszukiwarkach.
  3. Optymalizacja kodu strony www - odpowiedni i dobry jakościowo kod strony pisany zgodnie ze standardem W3C. Dobre praktyki pisania kodu sprawiają, że strona internetowa będzie działać w prawidłowy sposób dla wszystkich użytkowników, niezależnie od wykorzystywanego przez nich sprzętu i oprogramowania.
  4. Optymalizacja linków - dzięki odpowiedniej strukturze linków wewnątrz Twojej witryny sprawisz, że będzie ona przejrzysta i intuicyjna dla użytkowników, jak i wyszukiwarki Google. Jeśli chodzi zaś o linki wychodzące z Twojej witryny należy zwrócić uwagę m.in. na autorytet strony do której kierują (nie chcesz chyba odsyłać użytkowników do stron o kiepskiej reputacji?).
  5. Optymalizacja zdjęć i grafik - elementy graficzne na stronie internetowej to istotny element przekazu prezentowanego użytkownikowi. Warto również zadbać o ich wpływ na pozycjonowanie. Poprawnie opisane atrybuty <alt> i <title> z pewności dodadzą mocy SEO Twojej witrynie. Przy grafikach i zdjęciach warto zadbać też o ich rozmiar (mowa tu o kilobajtach). Mniejsza waga sprawi, że strona na której są umieszczone wczyta się szybciej.

Jak widzisz, wygoda użytkownika idzie w parze z optymalizacją SEO. Dzięki kompleksowym zabiegom można skutecznie ułatwić życie potencjalnym klientom, jak również zadbać o pozycjonowanie swojej strony.

Słowa kluczowe w służbie SEO

Słowa kluczowe to słowa, a nawet pełne frazy, które użytkownicy wpisują w okno wyszukiwarki w celu znalezienia interesującego ich zagadnienia. Kompleksowa analiza słów/fraz kluczowych to punkt startowy większości działań marketingowych w internecie.

Przy doborze słów kluczowych kierujemy się najważniejszymi z punkty widzenia SEO wskaźnikami, takimi jak:

  1. Miesięczna liczba wyszukiwań - dążymy do jak największego zasięgu, pamiętając równocześnie o tym by dane słowa były związanie z Twoją ofertą.
  2. Konkurencyjność - frazy kluczowe o wysokiej konkurencyjności są zwykle trudniejsze w pozycjonowaniu, jednak w perspektywie czasu mogą okazać się dochodowym źródłem ruchu.
  3. Trendy sezonowe - dzięki danym historycznym sprawdzimy trendy wyszukiwań danych słów kluczowych.

DARMOWA WYCENA

Analiza konkurencji a pozycjonowanie

Analizując konkurentów z Twojej branży zdobywamy wiele cennych wskazówek na temat ich działań w internecie. Skutecznie zbadamy słowa kluczowe konkurencji - dowiemy się które z nich mają wysoki potencjał sprzedażowy. Jesteśmy w stanie znaleźc niszowe frazy, które należy wykorzystać jak najszybciej. Wykorzystaj wiedzę i doświadczenie innych, a zdobędziesz informacje na temat ich mocnych i słabych stron.

Link building

Budowa wartościowej struktury linków prowadzących do Twojej strony internetowej to jeden z kluczowych elementów pozycjonowania. To właśnie on stanowi główny czynnik, który podnosi Twój ranking. Na podstawie wieloletnich doświadczeń i analiz wiemy gdzie umieszczać linki, tak by efekt kompleksowych zabiegów SEO był skuteczny. Pozycjonowanie w naszym wydaniu polega na zdobywaniu linkow ze stron i portali o wysokim zaufaniu oraz dużym potencjale SEO. Kierujemy się zasadą "Primum non nocere" (łac. po pierwsze nie szkodzić), dlatego wystrzegamy się miejsc, które naraziłyby Twoją stronę na karę w postaci filtru lub bana ze strony Google.

pozycjonowanie w google efekty

Grafika przedstawia efekty pozycjonowania. Wyfiltrowane zostały tylko wyniki organiczne. Źródło: Google Analytics

DARMOWA WYCENA

Zapytaj o ofertę