KAMPANIE GOOGLE ADWORDS

Zdobądź nowych klientów!


DARMOWA WYCENA

Zwiększaj sprzedaż i docieraj do nowych klientów dzięki dokładnie sprecyzowanym reklamom


  • Dzięki AdWords zyskasz możliwość natychmiastowej obecności w Google i pozyskiwania dokładnie targetowanego ruchu. Reklama prezentowana jest użytkownikom zainteresowanym Twoją ofertą
  • Reklama Google AdWords bez limitu ilości kampanii, grup reklam czy słów kluczowych
  • Wspólnie z Tobą definiujemy cele kampanii i na ich podstawie przechodzimy do realizacji, wybierając najskuteczniejsze narzędzia
  • Stosowane rozwiązania: reklamy w sieci wyszukiwania i reklamowej, reklamy dynamiczne, remarketing, Google Zakupy, kampanie ogólnokrajowe i lokalne, reklama na YouTube
  • Obsługa kampanii to zarówno jej stworzenie, wdrożenie, jak i skuteczna optymalizacja. Dzięki zabiegom optymalizacyjnym dbamy o lepsze wyniki i zwiększenie konwersji
  • Prowadząc Twoją kampanię na bieżąco dostarczymy Ci raporty i statystyki naszych działań. Wiesz za co i ile płacisz

DARMOWA WYCENA

Google AdWords – skuteczne kampanie reklamowe Twojej firmy

Google AdWords to narzędzie promocji reklam graficznych i tekstowych, które pojawiają się w wyszukiwarce oraz witrynach, należących do sieci reklamowej internetowego potentata, jakim jest korporacja Google. To idealne narzędzie do promocji Twojego biznesu, który reklamujesz bezpośrednio potencjalnym klientom, ponieważ kampanię reklamową możesz skierować na internautów wpisujących odpowiednie zwroty (słowa kluczowe) w wyszukiwarce lub na określoną grupę odbiorców zainteresowanych Twoją ofertą.

Google AdWords jest dla Ciebie

W reklamach AdWords może promować się niemal każda firma. Począwszy od niewielkich lokalnych firm, sklepów internetowych, po duże korporacje. Odpowiednio skonstruowana i sumiennie optymalizowana kampania spełni założone cele marketingowe.

Jesteś zegarmistrzem z Gdańska? Możesz reklamować swoją stronę internetową się w wyszukiwarce Google na słowa kluczowe: "zegarmistrz Gdańsk", "naprawa zegarków Gdańsk".

Masz sklep internetowy ze sprzętem rowerowym? Reklamuj się dzięki Google Shopping i docieraj do osób zainteresowanych Twoją ofertą. Promuj swoje produkty w formie banerów graficznych na innych stronach internetowych z poradami lub na forach dla rowerzystów i entuzjastów kolarstwa.

Możesz również mieszać różne metody kierowania swoich reklam tak, by skuteczniej docierać do szerszej liczby odbiorców.

Cele kampanii i konwersje

Przed rozpoczęciem każdej kampanii w Google AdWords należy założyć, jakie mają być jej cele. W zależności od profilu Twojej działalności cele mogą się różnić. Ważne, aby działania prowadzone w ramach danej kampanii prowadziły do ich realizacji, czyli konwersji. Przykładowe cele kampanii:

  1. Kontakt – jeśli Twoje usługi wymagają uprzedniego kontaktu, celem kampanii powinien być kontakt telefoniczny lub emailowy, bądź wypełnienie formularza na stronie internetowej.
  2. Wizyta w siedzibie firmy – w niektórych branżach usługi wykonywane są na miejscu (np. jak w przypadku wymienionego powyżej zegarmistrza z Gdańska). W takich przypadkach wizyta w firmie powinna być priorytetowym założeniem kampanii.
  3. Zakup, rezerwacja, zamówienie – w przypadku sklepów internetowych najważniejszym celem jest sprzedaż produktów. Dlatego kampanie e-commerce zakładają przede wszystkim zwiększenie sprzedaży całości, grupy bądź poszczególnych produktów. W przypadku hotelu będzie to rezerwacja pokoju.
  4. Zapis na newsletter – niektóre kampanie zakładają jako cel zapis na newsletter, dzięki czemu zyskują one bazę adresów emailowych.
  5. Pobranie aplikacji mobilnej – wraz z popularnością smartfonów, tabletów i urządzeń przenośnych aplikacje zyskują coraz większą popularność. Za ich pomocą firmy budują świadomość marki, więź z klientem lub po prostu zarabiają na jej sprzedaży.

Ogromne możliwości

System AdWords oferuje wiele możliwości reklamowych. Oto one:

  1. Sieć wyszukiwania – linki sponsorowane w wyszukiwarce Google oraz wśród jej partnerów. Twoje reklamy mogą pojawiać się również w wyszukiwarkach m.in.: Interia.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, AOL.reklama google adwords w sieci wyszukiwania
  2. Sieć reklamowa – banery reklamowe lub linki tekstowe, które mogą pojawiać się w serwisach YouTube, Blogger oraz tysiącach witryn, korzystających z Google AdSense (programu dla wydawców reklam).reklama google adwords w sieci reklamowej
  3. Zakupy Google (Google Shopping) – reklamy z listą produktów. Oferty konkretnych produktów sklepów internetowych, wyświetlane w sieci wyszukiwania pod odpowiednimi słowami kluczowymi. Obecnie jest to najpopularniejsza metoda promocji e-commerce.reklama zakupy google

W związku z rosnącą wciąż popularnością smartfonów i urządzeń mobilnych wszelkie możliwości AdWords funkcjonują również na komórkach, tabletach i innych urządzeniach.

Kieruj reklamy gdzie chcesz

Dzięki Google AdWords możesz reklamować się w dowolnym miejscu. Możesz promować się na terenie wybranych miast, województw, krajów. Chcesz zwiększyć sprzedaż usług tylko w Suwałkach, Wałbrzychu i w promieniu 20 km od Warszawy – nic nie stoi na przeszkodzie!

Wspomnianemu zegarmistrzowi z Gdańska nie opłaca się kierować reklamy na całą Polskę. Dlaczego ma płacić za kliknięcia z Warszawy lub Zakopanego? Zależeć mu powinno na promocji wśród internautów znajdujących się w jego mieście, ponieważ to oni są potencjalnymi odbiorcami jego usług.

DARMOWA WYCENA

Remarketing – nie trać potencjalnych klientów

Wyobraź sobie sytuację, że użytkownik przeglądający ofertę na Twojej stronie internetowej z niewiadomego powodu ją opuszcza... Skoro zainteresował się produktem lub usługą oferowaną przez Ciebie, był potencjalnym klientem. Chyba nie chiałbyś go stracić? AdWords wychodzi na przeciw takim sytuacjom. Reklamy możesz kierować na użytkowników, którzy odwiedzili określone strony w Twojej witrynie, nie ukończyli zakupu w sklepie internetowym lub kupiły wcześniej dany produkt, a Ty chcesz im przypomnieć o swoim istnieniu.

Koszt reklamy w Google AdWords

Temat kosztów reklamy w AdWords należy rozpocząć od określenia budżetu, jakim będzie posługiwał się manager konta po analizie, stworzeniu i uruchomieniu kampanii.

Przejdźmy do konkretnych stawek. Ile kosztuje klik w Reklamy AdWords? Wszystko zależy od słowa kluczowego oraz tego ile są skłonni zapłacić za kliknięcie konkurenci. Im wyższa pozycja naszej reklamy, tym większe prawdopodobieństwo jej kliknięcia. Położenie reklamy w płatnych wynikach wyszukiwania zależy od tzw. rankingu reklamy. Jego wartość zależy m.in. od określonej stawki, jakości strony do której prowadzi oraz trafności reklamy (czyli powiązaniu danego słowa kluczowego z treścią reklamy).

Za każdym razem, gdy użytkownik wpisuje słowo kluczowe w wyszukiwarce, reklamy biorą udział w aukcji. Wszystko w celu ukazania mu jak najtrafniejszych wyników.

Istnieją drogie i tańsze słowa kluczowe. Ich cena zależy od branży i konkurencyjności. Pamiętajmy, że nasi konkurenci są w stanie płacić więcej za słowa kluczowe, które przynoszą konwersje. Z uwagi na inne składowe rankingu reklamy rzeczywista cena za kliknięcie może być o wiele niższa. Wszystko dzięki odpowiedniemu przygotowaniu i optymalizacji.

Szacunkowa stawka za znalezienie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania na słowo kluczowe: "Zegarmistrz Gdańsk" to ok. 0,16 zł. Z kolei właściciel sklepu internetowego dla rowerzystów chcący skutecznie emitować swoją reklamę na hasło: "sklep rowerowy" powinien ustalić stawkę na poziomie 0,49 zł za kliknięcie.

Optymalizacja skuteczności reklamy

Optymalizacja kampanii reklamowych w Google AdWords wymaga doświadczenia i umiejętności analizowania zaawansowanych statystyk. Odpowiednie działania na tej płaszczyźnie mogą prowadzić do redukcji kosztów, poprawy skuteczności i zwiększenia zyskowności kampanii reklamowej. Więcej funkcjonalnych informacji można zdobyć integrując AdWords z Google Analytics.

Jakie statystyki serwuje nam AdWords? Możesz zbadać każde słowo kluczowe i wyświetlaną reklamę. Sprawdzić średni koszt kliknięcia, jak również cenę, jaką płacisz za spełnienie określonego celu (np. Wypełnienie formularza kontaktowego czy zakup produktu w Twoim sklepie). Ponadto dowiesz się skąd pochodzą użytkownicy, w jakich dniach tygodnia, o której godzinie internauci najczęściej klikają w Twoje reklamy. Zbadasz również ruch pochodzący z różnych urządzeń (komputerów, laptopów, telefonów komórkowych).

Na podstawie analiz dowiesz się jakie elementy Twojej kampanii są skuteczne, które nie przynoszą zamierzonych efektów i należy je poprawić. Wszystko w celu zwiększenia zyskowności działań reklamowych.

Chcesz zainwestować w AdWords by zdobyć jeszcze więcej klientów? Zaufaj profesjonalistom i postaw na kompleksowo przygotowaną reklamę w wyszukiwarce Google. Zgłoś się do nas jeszcze dziś!

DARMOWA WYCENA

Zapytaj o ofertę